HEM

Missade samtal kan betyda förlorade affärer.. Låt oss förhindra det!

- Ökad tillgänglighet och en bättre service för era kunder.
– Vi svarar istället för dig när du inte har tid, tar ett meddelande och/eller kopplar till rätt person.
- Kunden slipper hamna i en röstbrevlådan och möts istället av en personlig kontakt.
- Mer effektivitet i arbetet då ni slipper avbrott.

– Vi släpper bara fram de samtal som du vill ha för tillfället (avisering)

– Du kan hålla oss uppdaterade om din tillgänglighet via din fasta telefon, mobilen eller webbtjänsten.
– Vi svarar på frågor om ditt företag och ger aktuell information till den som ringer.

Tack vare oss kan den som ringer till ditt företag få svar direkt, alla dagar, året runt när du inte har tid, sitter i möte, gått för dagen, är sjuk, har semester eller bara inte orkar svara för tillfället.


Idag vill dina kunder få det de söker snabbt. Om de inte får tag på er är Google alltid nära, med era konkurrenter ett knapptryck bort. Det är här affärsnyttan med telefonpassning blir som tydligast.

Låt oss ta hand om dina inkommande samtal när du är upptagen eller kanske till och med ta över hela växelfunktionen på ditt företag. Våra specialutbildade telefonister svarar i ert företags namn, alltid med ett leende på läpparna och pratar svenska, finska, norska, engelska och spanska flytande.

Hela ett av tre företag tappar affärer på grund av dålig svarsservice och irriterande telefonköer. Vi svarar i telefonen åt både små och stora företag som förstått att tillgänglighet är ett konkurrensmedel och ett sätt att visa sina kunder att de är viktiga.

Vi sköter även mer avancerad kundtjänst som att ta emot reklamationer, beställningar, bokningar. First line support avlastar ditt företag genom att svara på allt från frågor av allmän karaktär till att lösa relativt komplexa problem. Dina experter behöver bara kopplas in vid ovanligt svåra frågor. Kundtjänst och first line support är uppdrag som kräver ämneskunskap och förmåga att bemöta människor på ett professionellt sätt. Vi tar gärna ansvar för såväl rekrytering och bemanning som utbildning för den här typen av tjänster.

VEM KAN SVARA NÄR DU SITTER UPPTAGEN?

LÅT OSS SPARA DIN TID OCH
SAMTIDIGT GÖRA DINA KUNDER NÖJDARE!

DINA KUNDER ÄR VIKTIGA, VISA DET!

VI HAR LÖSNINGEN FÖR ER

TELEFONPASSNING

Vi kan hantera era inkommande samtal vid tillfällen när ni själva inte kan svara. Vår telefonist svarar alltid med ert företagsnamn och upplevelsen för den som ringer är att vår telefonist är en av er.

Med vår telefonpassning så får dina kunder svar direkt. Dina kunder slipper bli frustrerade, hamna i en röstbrevlåda och du missar inga affärsmöjligheter.

Ni missar ALDRIG några affärsmöjligheter.

Vi gör ert företag anträffbart 365 dagar om året, trots att ni själva inte är det.

Bättre service för era kunder och dom känner sig alltid prioriterade.

Mer effektivitet i arbete, då ni slipper avbrott.

FYLL I FORMULÄRET

 
 
 
 
 
 

Telefon: 072-442 00 27
E-post: info@peao.se

COPYRIGHT © PEAO 2020