TELEFONPASSNING

Vi svara alltid med ert företagsnamn på samma sätt som om vi var anställda hos er, när ni inte har tid!

VARFÖR SKA MAN HA TELEFONPASSNING?

De flesta företagen hinner idag inte svara på alla samtal som kommer in. En del av samtalen som ej besvaras kan ha en stor betydelse för om din kund väljer er eller ringer vidare till en konkurrent för att beställa en tjänst eller produkt.

Med Personlig svarsservice telefonpassning kommer ni säkerställa att alla samtal besvaras, detta betyder att er verksamhet med största sannolikhet kommer bli mer lönsam än om ni inte har en telefonpassning som stöd.

Med vår svarstjänst kan ni välja om ni vill att vi ska fungera som ett stöd och svara på de samtal ni inte hinner besvara, alternativt kan vi ta hand om alla era samtal. Ni avgör vad som passar bäst för er.

Våra telefonister är alltid pålästa och svarar med ert företagsnamn. Upplevelsen för den som ringer in är att vår telefonist är en av era egna anställda. 

SÅ HÄR FUNKAR TELEFONPASSNING:

  • Vi tar emot inkommande samtal och svarar med ert företagsnamn och önskad hälsningsfras

  • När vi svarat i telefonen agerar vi utifrån hur ni vill att vi hanterar samtalet. Vi tar emot meddelande, kopplar direkt eller aviserar samtalet till dig. Notis, koppla, eller Avisera är våra olika sätt att hantera samtalen.

  • Som Personlig svarsservicekund har du tillgång till vår app för Iphone/Andriod. Med appen kommunicerar du enkelt din status till våra telefonister. Appen laddar du ner via app store eller google play.

Filtrera samtal

Kunder som ringer från företag och vill sälja olika produkter, tjänster etc. kan växeln filtrera bort och endast förmedla kontakter av intresse. Ni som kund väljer själva hur mycket eller lite ni vill använda tjänsten, vilket även kan variera efter behov eller säsong.

Effektiv samtalshantering när det behövs

Frigör viktiga resurser, låt PEAO svarstjänst ta hand om samtalen.

 
 
 
 
 
 

FYLL I FORMULÄRET

Telefon: 072-442 00 27
E-post: info@peao.se

COPYRIGHT © PEAO 2020